۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
نیاز بازار یزد به مرغ همچنان ادامه دارد
رئیس سازمان صمت یزد:

نیاز بازار یزد به مرغ همچنان ادامه دارد

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: علی‌رغم اینکه توزیع مرغ در استان در برخی روزها تا دو برابر نیاز بوده، همچنان نیز نیاز به مرغ احساس می‌شود.

به گزارش بازار، محمدرضا علمداریزدی توزیع مرغ در بازار یزد را تا دو برابر نیاز بازار استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت بازار مرغ یزد در مقایسه با دیگر استان‌ها بهتر است.

وی افزود: توزیع مرغ در یزد در برخی روزهای تعطیل حتی به ۱۵۰ تن در روز نیز رسیده، اما شرایط هنوز مطلوب نیست و بعضأ کمبود مرغ در بازار یزد احساس می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد بیان کرد: توزیع مرغ در استان یزد که در شرایط عادی روزانه ۸۰ تن مصرف مرغ داشت، از ۳۵ تا ۱۵۰ تن متغیر بوده است.

وی تصریح کرد: نیاز استان در شرایط عادی ۸۰ تن بود، اما برخی روزها تا ۱۵۰ تن توزیع نیز انجام شده و به‌رغم اینکه این میزان تقریبا دو برابر میزان مصرف روزانه استان است، باز هم بازار تشنه است.

علمدار یزدی، علت این امر را عدم رعایت قیمت‌گذاری توسط برخی استان‌ها و مولد نبودن برخی دیگر دانست و گفت: این امر سبب شده است مرغ کشتار شده در استان یزد به صورت رسمی یا غیررسمی روانه این استان‌ها شود.

کد خبر: ۸۱٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha