۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
۱۰ کیلومتر تا اتمام مسیر ترانزیتی ارومیه به سرو باقی مانده است
 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

۱۰ کیلومتر تا اتمام مسیر ترانزیتی ارومیه به سرو باقی مانده است

ارومیه - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ کیلومتر تا اتمام مسیر ترانزیتی بزرگراه ارومیه به سرو باقی مانده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی، محسن حمزه‌لو پیش از ظهر جمعه در بازدید از روند احداث بزرگراه ارومیه به سرو گفت: نظارت مستقیم بر تکمیل طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه به سرو اعمال می‌شود.

وی خواستار تسریع در اتمام این طرح شد و افزود: پیگیری‌های روزانه از این پروژه‌ به شکل دریافت آنلاین تصاویر و گزارش عملکرد از مجری طرح انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: ١٠ کیلومتر از طرح احداث مسیر ترانزیتی بزرگراه ارومیه به سرو باقی مانده که با تکمیل آن، این بزرگراه ۵١ کیلومتری به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه‌لو افزود: تکمیل طرح احداث بزرگراه ارومیه به سرو با توجه به اهمیت این محور در دسترسی به پایانه مرزی سرو و حمل و نقل بین‌المللی جزء برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه گفت:  توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه، جذب گردشگر و کاهش سوانح جاده‌ای از مهم ترین پیامدهای اجرای این طرح است.

کد خبر: ۸٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha