۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
مردم دغدغه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود را نداشته باشند
معاون استاندار سیستان وبلوچستان:

مردم دغدغه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود را نداشته باشند

زاهدان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: شهروندان استان با توجه به ذخیره مناسب کالاهای اساسی هیچگونه دغدغه‌ای برای تامین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با همت و پیگیری دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی دقیقی برای تأمین اقلام مورد نیاز شب عید انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود برخی مسائل و مشکلات اقتصادی در زمینه تأمین کالاهای اساسی، با اقدام مناسب و به موقع و همکاری تمام بخش‌ها، برنامه‌ریزی درستی انجام گرفته و از وضعیت مناسبی در ذخیره‌سازی کالاها برخورداریم و جای نگرانی نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بازار از وضعیت خوبی برخوردار و با فراوانی کالا رو برو است و طبق مقررات با همکاری اعضا، کار نظارت بر اصناف و بازار وجود دارد و برنامه‌ریزی برای تأمین اقلام مورد نیاز فراهم است.

زنگنه از اتخاذ تصمیمات لازم در زمینه قیمت‌ها، عرضه و تقاضای کالاهای عمومی، احتکار و گران فروشی ناشی از شیوع بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با توجه به نیاز استان به مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده استان تأمین ونظارت این اقلام به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است تا مشکلات مردم در این زمینه رفع شود.

وی با بیان اینکه همکاری تمام دستگاه‌ها و همراهی مردم همواره موجب فراهم شدن امکانات موردنیاز و تأمین نیازهای همگان در شب عید شده و امسال این روحیه و همدلی وجود دارد، گفت: ۳۵۰ تن پرتقال شب عید به استان حمل شده و ۳۰۰ تن سیب نیز در حال انتقال است به طوری که تا پایان هفته منتقل می‌شود.

کد خبر: ۸٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha