۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
 ۲۶۹ واحد تولیدی مشکل دار و تعطیل در زنجان شناسایی شد/حمایت جدی از بخش خصوصی
نایب رئیس نخست اتاق بازرگانی زنجان:

۲۶۹ واحد تولیدی مشکل دار و تعطیل در زنجان شناسایی شد/حمایت جدی از بخش خصوصی

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در زنجان طی سال گذشته تشکیل شد، گفت: طی سال گذشته ۲۶۹ واحد تولیدی مشکل دار در استان شناسایی شده است.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال با تمام توان فعالیت خواهد کرد و از تمام ظرفیت ها استفاده می کند.

وی اظهار کرد: بخش خصوصی برای تحقق شعار از تمام توانمندی ها استفاده خواهد کرد تا شعار سال محقق شود ولی باید بخش دولتی حمایت لازم از سرمایه گذاران را داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه ایجاد شهرک لجستیک در زنجان با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات موجود در منطقه شمال غرب یک فرصت طلایی اسـت،گفت: بر اساس این ظرفیت استان به مرکز لجستیک منطقه شمال غرب کشور از سوی رئیس جمهور در سفر استانی مطرح شده و این برای استان بسیار خوب است.

یگانه فرد با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان طی سال گذشته تشکیل شد، تاکید کرد: طی سال گذشته ۲۶۹ واحد تولیدی  مشکل دار در استان زنجان شناسایی شده است.

وی ابراز داشت: فعالان اقتصادی نیاز به حمایت های جدی دارند و باید مشکلات نقدینگی و مالیات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه فعالیت کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان طی سال گذشته خوب بود، تصریح کرد: در سالجاری این کمیته با شدت بیشتری واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل را شناسایی خواهد کرد.

کد خبر: ۸۱٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha