۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان ثبت شد
نوروز امسال؛

بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان ثبت شد

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت ۱۰ میلیون و ۳۳ هزار تردد در جاده‌های این استان در ایام نوروز خبر داد.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ میلیون و ۳۳ هزار تردد جاده‌ای از طریق ۷۴ دستگاه ترددشمار در راه‌های استان همدان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۴ درصد افزایش داشته است.

صادقی راد ادامه داد: در همین مدت ورود مسافران یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۰۰ مورد و خروج مسافران نیز یک میلیون و ۲۲۲ هزارو ۱۰۰ گزارش شده که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳۶ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: در این ایام پرترددترین محور استان محور همدان - سه راهی بهار با رقم ۶۴۷ هزار و ۸۰۰ مورد تردد بوده است.

وی گفت: رعایت سرعت مجاز، پرهیز از تردد در زمان خستگی، توجه به علائم جاده‌ای و رعایت اصول رانندگی تدافعی از طریق کاربران جاده‌ای ضروری است.

صادقی راد، ایمن سازی راه‌ها را جزو اولویت‌های کاری این اداره کل برشمرد و تأکید کرد: عامل انسانی نیز بعنوان عامل هوشمند در ترافیک، نقش موثری در تصادفات می‌تواند داشته باشد که لازم است توجه و دقت بیشتری از سوی کابران جاده‌ای انجام شود.

کد خبر: ۸۱٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha