۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
پرداخت ۱۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به زیرساخت های گردشگری فارس
معاون میراث فرهنگی فارس اعلام کرد؛

پرداخت ۱۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به زیرساخت های گردشگری فارس

شیراز- معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی فارس از اعطای یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سال 99 به بخش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، جمشید معینی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران ۲۲ پروژه گردشگری در سال گذشته مبلغ ۱۵۶۰ میلیارد ریال برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات معرفی‌شده به بانک‌ها حدود یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی بوده که مبلغ یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برای شروع به کار دو پروژه راکد هتل آسمان و مجتمع گردشگری در جهرم بوده است.

معینی اضافه کرد: پرونده ۱۳ پروژه دیگر نیز به مرکز ارسال‌شده است که پس از تائید به بانک‌ها معرفی می‌شوند که مجموع تسهیلات این پروژه‌ها در صورت تایید ۴۴۰ میلیارد ریال است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی فارس گفت: پروژه‌هایی که به علت مشکلات به وجود آمده در اثر شیوع بیماری کرونا توانایی پرداخت اقساط خود را نداشته‌اند برای افزایش مدت تنفس و امهال تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

کد خبر: ۸۱٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha