۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان مشکلات تولیدکنندگان را با دقت رصد کند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان مشکلات تولیدکنندگان را با دقت رصد کند

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی در تقویت تولید موثر است، گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات تولیدکنندگان استان را با دقت رصد و دنبال کند.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شعار سال با عزم و اراده همگانی محقق می شود.

وی با بیان اینکه از سال ۹۰ مقام معظم رهبری شعار سال را بر پایه و اساس اقتصادی قرار دادند، اظهار کرد: اولویت مهم مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی است و شعار سال را هم بر این امر مهم نامگذاری کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور مان ذاتا تحریم پذیر است،گفت: عمده ترین دلیل تحریم پذیری خام فروشی است و در این میان اگر نفت به محصولات بیشتری تبدیل و صادر شود باعث خواهد شد تا کمتر تحریم پذیر باشیم.

طاهری با بیان اینکه نقدینگی به شدت تورم زا است،تاکید کرد: ارزش پول ملی کم شده و ارزهای مختلف گران می شود و در این میان کم شدن ارزش پول ملی یک کشور بزرگترین خطر است. 

وی با بیان اینکه بهترین راهکار مقابله با کم شدن ارزش پول ملی توجه به تولید است، ابراز داشت: برای تقویت تولید باید ارتباط دانشگاه با صنعت تقویت شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی در تقویت تولید موثر است، تصریح کرد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات تولیدکنندگان را با دقت رصد و دنبال کند و این ستاد در استان تقویت شود.

طاهری با بیان اینکه سرمایه گذاران سربازان اقتصادی هستند،یاد آورشد: در شرایط امروز کشور تولید کنندگان در تولید و توسعه اقتصادی کشور بسیار نقش دارند.

وی با بیان اینکه باید زیر ساخت ها و شرایط لازم برای فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم شود تا تولید محقق شود، گفت: در این میان باید تمام بدنه دولت سرمایه گذاران را حمایت کنند.

کد خبر: ۸۱٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha