۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
دولت با قیمت ۴۰۰۰ تومانی گندم را خوراک دام می کند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

دولت با قیمت ۴۰۰۰ تومانی گندم را خوراک دام می کند

گرگان- سنگدوینی، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس گفت: دولت با قیمت چهار هزار تومانی خرید تضمینی، گندم را خوراک دام و طیور می کند زیرا در بازار آزاد گرانتر خریده می شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس تاکید شده با تشکیل شورا، حتما نظر کشاورزان در قیمت گذاری گندم دخیل باشد ولی قیمت اعلام شده چهار هزار تومان توسط دولت بوده و همه کشاورزان به آن اعتراض دارند.

وی افزود: این مساله را در سفر آقای قالیباف به گلستان اعلام کردیم و گفتیم دولت گندم را شش هزار تومان وارد می کند ولی از کشاورز داخلی چهار هزار تومان می خرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بابیان این که دولت کود، سم و نهاده ها را به قیمت روز به کشاورز می فروشد، گفت: الان کمبود شدید کود هم احساس می شود و کیفیت کار را پایین آورده است.

وی با تاکید بر این که ما قطب کشاورزی و گندم هستیم، اضافه کرد: این قیمتگذاری مستقیم بر اقتصاد گلستان تاثیر دارد و حتما این مساله را از طریق کمیسیون کشاورزی دنبال می کنیم.

سنگدوینی بیان کرد: وقتی قیمت مناسب نبینیم گندم وارد آذوقه مردم نمی شود و در جای مختلف استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: با این نرخ گندم در انبار دولت ذخیره نمی شود و توسط بازار آزاد مثل مرغداری ها و دام داری ها استفاده می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: گندم باید طوری نرخ گذاری شود که ذخیره شود زیرا از اقلام حیاتی مردم است و باید روی آن حساس بود.

کد خبر: ۸۱٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha