۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
افزایش ۸۴ درصدی تردد خودرو در تهران و البرز
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور عنوان کرد

افزایش ۸۴ درصدی تردد خودرو در تهران و البرز

محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: در استان‌های تهران و البرز تردد وسیله نقلیه از ۲۰ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین، نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد افزایش داشت.

به گزارش بازار، ایمان محرابی‌نیا افزود: از بیستم اسفند تا دوازدهم فروردین، متوسط تردد روزانه وسیله نقلیه در بین استان‌ها به یک میلیون و ۷۹۱ هزار وسیله نقلیه رسید که نسبت به سال گذشته ۸۹ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در روز ۱۲ فروردین نیز یک میلیون و ۷۷۴ هزار تردد وسیله نقلیه بین استانی صورت گرفته که ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری بیان کرد: بیشترین تردد روزانه وسیله نقلیه بین استانی در روز ششم فروردین با آمار ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار تردد بود.

وی افزود: محورهای آزادراهی مانند کرج-تهران (پل کلاک)، زنجان- تبریز (سرچم-مرز استان)، تهران –کرج (کیلومتر ۲۵)، کرج – قزوین (گلشهر) بیشترین تردد را در روز داشتند.

وی درباره تردد تجمیعی ورودی و خروجی استان‌ها از ۲۰ اسفند تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ گفت: گیلان با ۲۲۳ درصد، مازندران با ۱۸۲ درصد، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۷۶ درصد، اردبیل با ۱۳۲ درصد و گلستان با ۱۲۱ درصد بیشترین افزایش تردد را نسبت به سال قبل داشتند.

وی افزود: در مجموع استان‌های تهران و البرز با ۷ میلیون و ۷۶۲ هزار وسیله نقلیه، ۸۴ درصد افزایش تردد را نسبت به سال قبل داشتند و استان خوزستان نیز با ۸۲۸ هزار و ۳۰۹ وسیله نقلیه، ۵۸ درصد افزایش تردد نسبت به سال قبل داشت.

کد خبر: ۸۱٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha