۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
۳۰ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر مجددا فعال شد
طی سال گذشته؛

۳۰ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر مجددا فعال شد

بوشهر- حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۰ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر مجددا فعال شد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به منظور رونق تولید در استان برنامه‌های مهمی داریم و در این راستا سال گذشته یکی از اولویت‌های خود را فعال‌سازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد در استان قرار دادیم.

وی از پرداخت ۵۳۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولیدی به واحدهای صنعتی استان بوشهر خبر داد و افزود: در سال گذشته علاوه بر افتتاح ۴۰ واحد صنعتی، زمینه خروج از رکود ۳۰ واحد تولیدی نیز فراهم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اضافه کرد: رفع موانع تولید در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و حمایت لازم را از این بخش خواهیم داشت.

افزایش همراهی با بخش خصوصی
وی با تاکید بر افزایش همراهی با بخش خصوصی و رفع مشکلات فعالان این حوزه تصریح کرد: ۶۰ برنامه و پیشنهاد برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است.

حسینی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش قابل توجه زمان صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری‌های تولیدی در استان بوشهر افزود: در همین راستا پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است.

کد خبر: ۸۱٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha