۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
همدان در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی ندارد/ لزوم نظارت جدی در توزیع اقلام
استاندار همدان:

همدان در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی ندارد/ لزوم نظارت جدی در توزیع اقلام

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه همدان در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی ندارد، گفت: باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی نظارت و دقت بیشتری انجام گیرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سیدسعید شاهرخی در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: بیش از ۱۰۰ قلم کالای اساسی موردنیاز مردم تهیه شده و به اندازه کافی نیز در انبارها ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه مانعی جدی برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد، افزود: نظارت و دقت در نحوه توزیع کالاهای اساسی در شرایط کنونی بسیار ضروری است.  

شاهرخی با تاکید بر اینکه در استان همدان بیشتر از نیاز مردم، مرغ توزیع می‌شود، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان باید کالاهای اساسی را که بیشتر مورد نیاز مردم است، به خوبی مدیریت کند.

استاندار همدان همچنین در دیدار با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان همدان گفت: اتاق بازرگانی استان همدان بسیار توانمند بوده و تلاش‌ها و کوشش‌های آنها قابل تشکر و تقدیر است.

شاهرخی با بیان اینکه  نگاه ما به مجموعه اتاق بازرگانی استان، یک نگاه ویژه و موثر است ضمن اینکه اقدامات خوب و موثری توسط بخش خصوصی انجام شده که قابل تقدیر است، گفت: با توجه به اقداماتی که درحوزه وزارت نیرو در استان در دست انجام است مشکل خاصی در تامین و انجام زیرساخت‌ها در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بدون شک اتاق بازرگانی استان همدان تا کنون نقش موثری در توسعه استان ایفا کرده و با ارتباط و تعامل با اتاق بازرگانی می‌توان زمینه جهش تولید را در استان همدان فراهم و آهنگ ‌توسعه را نیز شدت بخشید، گفت: امیدواریم در سال جدید، همچون گذشته شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر بخش خصوصی در استان باشیم.

کد خبر: ۸۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha