۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
احداث سد شهید پستی با ردیف ملی آغاز می‌شود
نماینده خلخال در مجلس:

احداث سد شهید پستی با ردیف ملی آغاز می‌شود

اردبیل- نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها پروژه‌ اردبیل که امسال ردیف ملی برای اجرای سریعتر دارد، سد شهید پستی خلخال است که با تأمین اعتبار شاهد کلنگ‌زنی این پروژه خواهیم بود.

میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با احداث سد شهید پستی منابع آب مورد نیاز در جنوب استان در کنار سایر سدهای احداثی مدیریت شده و توسعه کشت و زرع را در بخش زراعت و باغات شاهد خواهیم بود.

وی ضرورت تکمیل و بهره‌برداری کامل از سد کوثر را با اجرای پایاب آن یادآور شد و تصریح کرد: احداث این پروژه با سرعت بیشتری در حال انجام است و امسال با تأمین اعتبار مورد نیاز در قالب تسهیلات بانکی و منابع فاینانس امیدواریم سرعت این پروژه را شاهد باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به گازرسانی برندق و روستاهای اطراف اشاره کرد و گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گازرسانی به برندق و روستاهای همجوار به بهره‌برداری خواهد رسید تا بعد از سال‌ها انتظار اهالی این منطقه از گاز طبیعی استفاده کنند.

نظری ضرورت توسعه عملیات گازرسانی و اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی را با محوریت مناطق محروم و شهرهای در مسیر توسعه یادآور شد و افزود: در کنار تکمیل زیرساخت راه به ویژه محور کلور – درام که با سرعت بیشتری در حال اجراست، انتظار می‌رود امسال با توجه به نامگذاری سال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بتوانیم بیش از گذشته در خدمت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشیم.

وی حجم کار در پروژه کلور – درام را به رغم تبلیغات منفی در فضای مجازی گسترده اعلام کرد و ادامه داد: افراد منصف با قضاوت درست فعالیت‌های انجام شده در این مسیر را به عینه دیده و تبلیغ صحیحی را انجام می‌دهند اما انتظار می‌رود عده‌ای که تنها در فضای مجازی مشغول راه‌ انداختن روحیه ناامیدی در جامعه هستند، از بخش‌های مختلف این پروژه بازدید کرده و بیش از این فعالیت‌های انجام شده را زیر سئوال نبرند.

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی به مراحل تکمیلی پل معلق ازناو و طرح‌های متعدد گردشگری در این منطقه اشاره کرد و گفت: در سال‌های آینده ازناو به نقطه اصلی گردشگری جنوب استان تبدیل خواهد شد و ورود گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه می‌تواند ثمره و نتیجه اقتصادی و درآمدزایی برای منطقه را به همراه داشته باشد.

نظری خاطر نشان کرد: در کنار احداث این پل، طرح‌های متعدد گردشگری در جنوب استان به ویژه خلخال در حال اجراست که با به نتیجه رسیدن آنها زمینه توسعه همه‌جانبه فراهم می‌آید.

کد خبر: ۸۱٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha