۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
راه‌اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان
معاون استاندار همدان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از راه‌اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در راستای تحقق عملیاتی کردن شعار سال مقام معظم رهبری، مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری در همدان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این سامانه به‌صورت رسمی از اول اردیبهشت سال جاری فعال و بهره برداری می‌شود گفت: پس از ثبت مشکلات در سامانه، آنها به صورت کارشناسانه بررسی و به ستاد تسهیل ارجاع داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی می توانند با تماس به شماره تلفن ۳۱۴۴۸۸۸۸ موانع پیش روی فعالیت خود را مطرح کنند افزود: نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت هشت صبح تا ۲۰ جوابگوی مشکلات سرمایه گذاران هستند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۰ تا هشت صبح در صورت تماس، صدای افراد ضبط شده و در سامانه ثبت می‌شود تأکید کرد: با توجه به راه‌اندازی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان موانع پیش‌ روی سرمایه‌گذاران در ۲۴ ساعت شبانه‌روز دنبال می‌شود.

کد خبر: ۸۱٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha