۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
۷هزار نفر به تعداد بیمه شدگان اجباری زنجان افزوده شده است
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۷هزار نفر به تعداد بیمه شدگان اجباری زنجان افزوده شده است

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: به تعداد بیمه شدگان اجباری استان در پایان اسفند ماه سال گذشته هفت هزار و ۸۰۰ نفر افزوده شده است.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه به تعداد بیمه شدگان اجباری زنجان در پایان اسفند ماه سال گذشته هفت هزار و ۸۰۰ نفر افزوده شده است، گفت: این آمار نشان می‌دهد اشتغال خوبی طی سال گذشته در استان ایجاد شده و در سالجاری هم افزایش خواهد یافت. 

وی با بیان اینکه بیمه بیکاری در زنجان طی مهرماه سال گذشته سه هزار و ۲۸۹ نفر بود، اظهار کرد: در حال حاضر بیمه بیکاری در استان به دو هزار و ۴۵۳ نفر کاهش یافته و این نشان می‌دهد فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بسیار خوب بوده است. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه طی سال جاری تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان طی سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد بسیار خوبی دارد،ابراز داشت: در مجموع ۳۰  هزار و ۷۰۰ بیمه شده اجباری کارگاه‌های تولیدی از تسهیلات کرونا استفاده کردند.

علیاری با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است،افزود: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌ بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

وی تصریح کرد: تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان هم نسبت به سال گذشته بیش از دو هزار و ۷۵۰ نفر افزایش یافته است.

کد خبر: ۸۱٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha