۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
 ۶هزار میلیارد ریال برای طرح‌های گازرسانی مازندران لازم است
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

۶هزار میلیارد ریال برای طرح‌های گازرسانی مازندران لازم است

ساری- امیرتیموری، مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های گازرسانی را در سال جاری شش هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

حمزه امیرتیموری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال ۹۹ بیش از ۵۰ هزار خانوار مازندرانی از مزایای اجرای طرح های گازرسانی بهره‌مند شدند، افزود: با تامین اعتبارات لازم امسال نیز به همین میزان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی هزینه اجرای پروژه‌های گازرسانی را در سال جاری شش هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد روستاهای کوهپایه‌ای استان از انرژی پاک و گاز بهره مند هستند.

وی با عنوان اینکه در سال قبل پروژه های مختلف گازرسانی در استان اجرا شد، گفت: مشعل گاز ۳۴ روستای استان با هزینه ۴۵۵ میلیارد ریالی دهه فجر پارسال روشن شد.

امیر تیموری ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری را بیش از ۹۹ و در بخش روستایی را بیش از ۹۴ درصد بیان کرد و گفت: برای گازرسانی به روستاهای کوهستانی استان نیز موافقت با وزارت نفت صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گازرسانی به ۱۸۳ روستای کوهستانی جزو برنامه ها است، اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح را بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

کد خبر: ۸۱٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha