۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
رفع مشکلات فولاد خرم آباد اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

رفع مشکلات فولاد خرم آباد اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند

لرستان- درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به پیگیری برای رفع مشکلات مجتمع فولاد خرم آباد، گفت: رفع مشکلات این واحد تولیدی، شرایط اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام حسن درویشیان صبح سه‌شنبه در بازدید از مجتمع فولاد خرم آباد اظهار داشت: این مرکز تولیدی مشکلاتی دارد که اگر مسائل تسهیلات بانکی و مجوزهایی که برای توسعه این واحد نیاز است رفع شود، ظرفیت افزایش اشتغالزایی تا ۴۰۰ نفر را دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند اما این واحد قابل توسعه بوده که هم برای تولید ورق و هم مواد اولیه این امکان وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مجوزهایی در این راستا گرفته شده و برخی از اقدامات باقی مانده که پیگیری می شود و در حد توان دنبال می کنیم که مشکلات برطرف گردد.

مدیر فنی مجتمع فولاد خرم آباد نیز در این بازدید اظهار داشت: مجتمع فولاد تلاش دارد تا با رفع مشکلات بتواند پروسه کاملی از تولید را ایجاد کند و مواد اولیه ای که از شهرهای دیگر وارد می شود را خودمان تولید کنیم.

محمد مقامی افزود: شهرک صنعتی کمک کرد و بخشی از زمین مورد نیاز را در اختیار گذاشت ولی نیاز است در مورد برق کمک کنند که برق مورد نیاز در اختیار این واحد قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این پتانسیل وجود دارد که با رفع مشکلات در حوزه برق و بانک، اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد شود. رفع مشکلات و توسعه در این واحد می تواند سبب شود تا ۲۰ درصد نیاز کشور در این مجتمع تولید شود چرا که تعداد کارخانه های ورق در کشور کم است.

کد خبر: ۸۰٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha