۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶
۵ مرکز تولید مواد ضدعفونی غیر بهداشتی در زنجان  پلمب شد
دادستان زنجان:

۵ مرکز تولید مواد ضدعفونی غیر بهداشتی در زنجان پلمب شد

زنجان - دادستان زنجان گفت: طی دو روز گذشته بیش از پنج مرکز تولید مواد ضدعفونی غیر بهداشتی و غیر استاندار در استان که در سطح وسیعی فعالیت داشتند پلمب شده است و با افرادی که در این شرایط اقدام به احتکار مواد شوینده و ضد عفونی کنند برخورد قاطع می‌شود.

حجت الاسلام محسن کرمی در حاشیه عملیات کشف و پلمب یک انبار مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی احتکار شده در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: مکان کشف شده توزیع مواد دارویی و بهداشتی است که بیش از ۱.۵ سال بدون مجوز قانونی  فعالیت غیر مجاز داشته است واز این مرکز به عنوان محل فروش و انبار استفاده می کرده و همچنین به سامانه مربوطه اعلام نشده و فعالیت در کل غیر مجاز است.

وی اظهار کرد: تمام اقلام این مرکز مورد نیاز مراکز  درمانی بوده و در گستره زیادی هم تولید داشتند و تخلف مضاعف است.

دادستان زنجان، با بیان اینکه این اقلام در منظر افرادی که خود ناظر هستند توزیع می شد، گفت: مشتریان این اقلام متولیان  مبارزه با شبکه ناسالم هستند و داروخانه ها و مسئولان ذی ربط حوزه سلامت این اقلام دارویی را خریداری می کردند.

کرمی ابراز کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شب گذشته یک مرکز تولید کننده مواد ضد عفونی غیر بهداشتی پلمب شد و امروز هم یک واحد تولیدی مواددارویی غیر استاندارد پلمب شد.

وی افزود: ژل های ضد عفونی در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد و تا به امروز بیش از چند مرکز پخش غیر مجاز دارو و چند داروخانه پلمب شده که سال‌ها بدون مجوز فعالیت می‌کردند.

دادستان زنجان گفت: در دو روز گذشته بیش از پنج مرکز تولید مواد ضدعفونی غیر بهداشتی و غیر استاندار در استان که در سطح وسیعی فعالیت داشتند پلمب شد و با افرادی که در این شرایط اقدام به احتکار کنند برخورد قاطع می شود.

کد خبر: ۸٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha