۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان قزوین انجام شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان قزوین انجام شده است

قزوین-خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جهش تولید با تاکید بر رفع موانع و مشکلات مسیر سرمایه گذاری در استان قزوین بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

حمید رضا خانپور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت:یکی از مهم ترین رویکردهای ما در سال گذشته توجه به رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان بود که بر همین اساس با برگزاری جلسات متعدد با سرمایه گذاران و شناسایی موانع و مشکلات پیش روی آنهاتلاش کردیم تا قزوین را به شهری مطمئن و ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۹ مورد سرمایه گذاری با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین انجام شده که در بیش از ۸ هکتار از اراضی صنعتی استان قزوین اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده پس از آغاز به کار این واحدهای صنعتی برای نزدیک به ۳۰۰ نفر در استان اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و همچنین تعداد زیادی از مشاغل مرتبط و اشتغال غیر مستقیم را برای استان به همراه خواهد داشت.

خانپور گفت: توسعه متوازن از مهم ترین خط مشی های حرکتی ما طی چند سال گذشته بوده است، چرا که بدون شک توسعه و محرومیت زدایی از نواحی محروم با زیرساخت های اقتصادی و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری محقق می شود از این رو تلاش کردیم تا با جهت دهی به سرمایه گذاری ها و پروژه های اقتصادی موجود بتوانیم این امر را محقق کنیم.

وی ادامه داد: با همین رویکرد سال گذشته بیشترین میزان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین با ۲۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در ۵ واحد تولیدی و صنعتی در ناحیه صنعتی اسفرورین شهر تاکستان اتفاق افتاده است که برای نزدیک به ۱۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد:  پس از آن ناحیه صنعتی آوج با ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۵۰ نفره و دانسفهان با ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۸۰ نفره در جایگاه بعدی قرار دارد.

خانپور خاطرنشان کرد: ناحیه شهری طارم سفلی با ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری و الموت با ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در انتهای این لیست قرار دارند که هر در مجموع برای ۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: نواحی صنعتی استان قزوین امروز با بیش از ۷۵ هکتار وسعت برای بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

کد خبر: ۸۰٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha