۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
آبرسانی سیار به ۱۲ روستای ایلام
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد

آبرسانی سیار به ۱۲ روستای ایلام

ایلام- تیموری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آبرسانی سیار به ۱۲ روستای ایلام خبر داد و گفت: در سال های آینده تمامی روستاهای استان صاحب شبکه آبرسانی می شوند.

نورالله تیموری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال های گذشته ۱۲۵ روستای استان ایلام از طریق آبرسانی سایر، خدمات دریافت می کردند که هم اکنون این تعداد به ۱۲ روستا در استان رسیده است.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح آبرسانی در روستاهای استان در سال های آینده، تمامی روستاهای استان صاحب شبکه آبرسانی دائم می شوند.

تیموری با اشاره به اینکه از ۵۵۵ روستای استان ایلام با جمعیت ۱۶۹ هزار نفر، ۴۹۸ روستا با جمعیت ۱۶۷ هزار نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند، گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری تحت پوشش آب هستند.

وی گفت: از ۲۱۰ هزار مشترک در سطح استان، ۱۵۲ هزار مشترک شهری و ۵۸ هزار آن مشترک روستایی هستند که در چند سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به استان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: بیش از ۶۰ درصد از جمعیت شهری استان نیز  تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند، که این میزان، از متوسط کشوری بالاتر است.

کد خبر: ۸۰٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha