۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
بروکراسی اداری عامل فرار سرمایه از بخش کشاورزی
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد

بروکراسی اداری عامل فرار سرمایه از بخش کشاورزی

ساداتی نژاد، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجوزهای حوزه کشاورزی و دامپروری متاسفانه مراحل اداری بسیار زیادی دارد که باعث فرار سرمایه می‌شود.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها؛ تامین سرمایه در بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات مناسب را یکی از اهرم‌های حمایت از این بخش عنوان کرد و افزود: تلاش بانک‌ها در ارائه تسهیلات ارزان قیمت مانند سایر نقاط دنیا موجب رونق تولید می‌شود.

نماینده مردم کاشان در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از بخش کشاورزی ادامه داد: موضوع بازارسازی و تقویت و ساماندهی این بخش و صادرات محصولات کشاورزی مهم است و بخشی از آن به حمایت‌هایی برمی‌گردد که در مجلس قانونگذاری می‌شود و ما در کمیسیون کشاورزی نیز تلاش خواهیم کرد خلاء‌های قانونی را شناسایی و رفع کنیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: امیدواریم دولت در بخش کشاورزی بتواند فعالیت‌های خوبی را انجام دهد و کشاورزی و دامپروری ظرفیت تامین ارز کشور را دارد.

نماینده مردم کاشان افزود: برخی از موانع پیش روی کشاورزان در بودجه ۱۴۰۰ با ارائه یارانه و رفع مشکل صدور سند برای اراضی کشاورزان برطرف می‌شود و امیدواریم باعث تسهیل سرمایه‌گذاری کشاورزی شود.
 

کد خبر: ۸۰٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha