۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
کمک همه دستگاه‌ها به کارآفرینان و صنعتگران اروندی در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»
مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند خواستار شد؛

کمک همه دستگاه‌ها به کارآفرینان و صنعتگران اروندی در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»

خرمشهر- صلبوخی، مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همه دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان باید برای رفع موانع و پشتیبانی از کارآفرینان و صنعتگران منطقه آزاد اروند رسالت خود را برای تحقق شعار سال و در راستای تولید تقویت کنند.

رضا صلبوخی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بار دیگر شاکریم که همچون گذشته با تدابیر ریزبینانه رهبر معظم انقلاب سال ١٤٠٠ را به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، آن هم برای کارگران و مجاهدین در جنگ اقتصادی نامگذاری کردند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که شعار سال را به درستی و با هدف رونق اقتصادی، بهبود معیشت و اشتغال جوانان و همچنین حمایت از کارآفرینان در حوزه تولید نامگذاری می‌کنند و این بار سخن از پشتیبانی و رفع موانع را نیز ضمیمه حمایت از تولیدات داخلی نموده‌اند؛ بی شک این رهنودها و ریل گذاری‌ها برای صنعت مهمترین دلگرمی است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: به طور حتم رهبر معظم انقلاب این نام گذاری‌ها را در راستای ارتقای توان تولیدات داخلی و آن هم در کنار تامین مایحتاج نیاز مردم کشور برای افزایش صادرات غیر نفتی هدفگذاری نموده‌اند.

تصمیمات جدی و انقلابی مجلس
صلبوخی با بیان اینکه بدون شک همه کار آفرینان و صنعتگران به شعار سال لبیک گفته و از تمام توان خود برای بالا بردن سطح تولید و همچنین مقابله با این جنگ نابرابر اقتصادی استفاده خواهند کرد، افزود: اما در کنار این تلاش‌ها قطع به یقین نیازمند آن است که برای رفع موانع و پشتیبانی از این فرماندهان اقتصادی، آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرند و همه دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان باید برای رفع موانع و پشتیبانی از کارآفرینان و صنعتگران منطقه آزاد اروند رسالت خود را برای تحقق شعار سال و در راستای تولید تقویت کنند.

وی تصریح کرد: کلیه شرکت‌ها در کنار رفع نیازمندی‌های خود از قبیل تسهیل و تعامل بیش از پیش توسط سازمان‌های آب، برق، گاز، مخابرات، بانک، بیمه و گمرکات در راستای خلق تولیدات با توان داخلی نیازمند حمایت‌های بیشتر هستند که امیدواریم در استمرار این حرکت شاهد تامین نقدینگی و خدمات بیشتر باشیم.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه تاریخی از همه نمایندگان انتظار می‌رود بیش از پیش در اصلاح قوانین و یا تقویت مزایای بخش تولید و آن هم در راستای پشتیبانی و رفع موانع به کمک بیایند و تصمیمات جدی‌تر و انقلابی اتخاذ کنند.

کد خبر: ۸۰٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha