۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
سهم درآمدی زنجان از کشور ۳۲.۱ درصد است
استاندار زنجان:

سهم درآمدی زنجان از کشور ۳۲.۱ درصد است

زنجان - استاندار زنجان گفت: سهم درآمدی استان از کشور ۳۲.۱ درصد است که در مقایسه با سال قبل ۷۵ درصد افزایش دارد و بیشترین میزان رشد در بین سایر استان‌ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با شماری از مدیران زنجان در زمینه درآمدهای مالیاتی، از افزایش سهم درآمدهای استان برای سال آینده خبرداد و افزود: سهم درآمدی استان از کشور ۳۲.۱ درصد است که در مقایسه با سال قبل ۷۵ درصد افزایش دارد و بیشترین میزان رشد در بین سایر استان‌ها به زنجان اختصاص دارد.

وی یکی از اقدامات موثر برای گردش چرخ اقتصاد استان زنجان و همچنین رونق تولید را همکاری امور مالیاتی با صاحبان صنایع و مودیان مالیاتی دانست و خاطرنشان کرد: امسال میزان بخشودگی جرائم ۱۴۸ درصد، تقسیط‌ها بیش از ۱۹ درصد و تمدید صدور مجوزها ۱۱۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.

حقیقی با بیان اینکه طی چند سال اخیر از ۷۲ واحدی که دفاترشان در سایر استان‌ها بود ۴۲ واحد دفاتر خود را به زنجان منتقل کرده اند، گفت: واحدهای تولیدی که فعالیتشان در استان است ولی دفاتر آنها در سایر استان‌ها و مالیات آنها در استان وصول نمی‌شود باید دفاتر خود را به زنجان منتقل کنند.

استاندار زنجان در این ارتباط ویدیویی همچنین با تبریک میلاد امام جواد (ع) ضمن قدردانی از همه مدیرانی که در پیشگیری از بیماری کرونا پای کار هستند، از همه کادر بهداشت و درمان که در وسط میدان هستند قدردانی کرد و گفت: با بررسی شاخص‌ها می‌بینیم با همراهی مردم اقدامات موثری در کنترل این بیماری صورت گرفته است.

کد خبر: ۸٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha