۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
میزان تسهیلات پرداخت شده در زنجان  به ۱۷ هزار  و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است
استاندار زنجان:

میزان تسهیلات پرداخت شده در زنجان به ۱۷ هزار  و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: میزان تسهیلات پرداخت شده در استان زنجان نیز از هشت هزار و ۹۴ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۷ هزار  و ۹۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شعار سال با برنامه ریزی و مدیریت مدون محقق می شود. 

وی اظهار کرد: برای تحقق شعار سال باید جهاد گونه وارد کار شد و جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طبق سالهای گذشته با قوت بیشتری انجام می شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۱۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است، گفت: استان زنجان به لحاظ سه شاخص ستاد تسهیلات تنها استان در کشور است که مقام اول تا سوم را کسب کرده و با برگزاری این جلسات ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده است. 

حقیقی با بیان اینکه طی سه سال گذشته توسعه خوبی در استان انجام گرفته است،ابراز داشت: میزان تسهیلات پرداخت شده در استان نیز از هشت هزار و ۹۴ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۷ هزار  و ۹۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است. 

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید کمیته‌هایی برای نظارت و رفع موانع، تشکیل شود و این کمیته‌ها باید در راستای نظارت و رفع موانع بخش‌های مختلف در دستگاه‌ها و بخش‌های تولیدی و کشاورزی فعالیت کنند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال همه باید با هم متحد شوند، تصریح کرد: دولت، مردم و بخش خصوصی هر کدام باید نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند. 

حقیفقی گفت: در راستای تحقق شعار سال باید به صورت عملیاتی وارد عرصه شد و حمایت لازم از بخش خصوصی با قوت بیشتری انجام شود.

کد خبر: ۸۰٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha