۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
۵۵ شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان فعال است
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۵۵ شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان فعال است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان از وجود ۵۵ شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: اکثر شرکت های تعاونی مسکن در استان خوب و موفق هستند و نقش بسیار موثری در توسعه شهر زنجان دارند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۵۵ شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: اکثر شرکتهای تعاونی مسکن در استان خوب و موفق هستند و نقش بسیار موثری در توسعه شهر زنجان دارند.

وی اظهار کرد: شرکت تعاونی گلشهر کاظمیه شهر زنجان ۸۰۰ هکتار زمین دارد و در توسعه شهر بسیار موفق عمل کرده است. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: شرکت تعاونی مسکن مهر استان زنجان در سطح کشور جزو تعاونی های مسکن برتر کشور بوده که توانسته بیش از ۷۰ درصد از سند مالکیت  را به مالکین تحویل بدهد.

یوسفی با بیان اینکه  قبل از سال ۸۰ تعدادی از زنجانی ها اقدام به خرید ۶۵۰ هکتار زمین کردند،گفت: متاسفانه این زمین ها خارج محدوده خریداری شده و فیش این شرکتها در بازار خرید و فروش می شود که غیر قانونی است و مشاورین املاک حق معامله این زمین ها را ندارند و خرید آنها خلاف است. 

وی به فعالیت شرکت‌های تعاونی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های تعاونی در استان در بخش صادرات هم فعالیت بسیار خوبی دارند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان به نظارت بر عملکرد تعاونی های مسکن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: نسبت به فعالیت خوب این تعاونی ها در استان نظارت های با شدت بیشتری انجام می شود. 

کد خبر: ۸۰٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha