۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
تعطیلی تمام مراکز تجاری استان مرکزی در۳ روز آینده/ بانک‌ها شنبه تعطیل هستند
در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی مصوب شد؛

تعطیلی تمام مراکز تجاری استان مرکزی در۳ روز آینده/ بانک‌ها شنبه تعطیل هستند

اراک - طبق مصوبات بیستمین جلسه پدافند زیستی استان مرکزی مقرر شد تمام مراکز تجاری در سه روز آینده و همچنین بانک‌های استان نیز روز شنبه را تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر پنجشنبه بیستمین جلسه پدافند زیستی استان مرکزی تشکیل و طی آن تصویب شد؛ تمام مراکز تجاری در سه روز آینده و بانک‌ها نیز روز شنبه تعطیل هستند.

بر اساس این گزارش مقرر شد به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل بر سرعت شیوع آن، همه مدارس و دانشگاه‌های استان مرکزی هفته آینده تعطیل اعلام شوند، همچنین دستگاه‌های اجرایی و  بانک‌ها به جز دستگاه‌های خدماتی و امدادی در روز شنبه مورخ ۱۷ اسفند تعطیل شوند.

لازم به ذکر است که ساعات کاری ادارات، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی به جز بانک‌ها برای هفته آینده تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفند از ساعت هشت الی ۱۲ اعلام شود.

گفتنی است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به آموزش و نظارت بر رعایت اصول ضدعفونی اماکن مذکور و رعایت بهداشت فردی و محیطی اقدام نمایند.

از دیگر مصوبات این جلسه این بود که در تمام صنایع‌بزرگ و کوچک مستقر در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان مرکزی مقرر شد اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن آموزش مدیران و کارگران موضوع ضدعفونی، همه سرویس های بهداشتی و سلف غذاخوری و رعایت موازین بهداشتی در اماکن مذکور نظارت لازم داشته باشند و در تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان مقرر گردید استفاده از استامپ و انگشت نگاری ممنوع و در صورت ضرورت از مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند و همچنین تمام صنوف اعم از کسبه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی مقرر گردید از اتاق اصناف و اتحادیه‌های مجامع امور صنفی استان نسبت به ادامه آموزش و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی اقدام نمایند.

کد خبر: ۸٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha