۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
۲۴۸ هزار خودرو از استان تهران خارج شد/ ورودی ها به استان افزایش یافته است
طی ۲۴ ساعت اخیر؛

۲۴۸ هزار خودرو از استان تهران خارج شد/ ورودی ها به استان افزایش یافته است

تهران- مصدقی،‌ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک روان است، گفت: ۲۴۸ هزار و ۲۸۲ خودرو طی ۲۴ ساعت اخیر از استان تهران خارج شده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت تردد و راه های مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: با توجه به آمار دوربین های نظارت تصویری و سامانه های هوشمند تردد شمار و اطلاعات دریافتی از گشت های راهداری و ترابری مستقر در جاده ها شاهد افزایش ورود خودروها به استان تهران هستیم.

مصدقی از ترافیک روان در همه محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و گفت: سامانه بارشی باران و در برخی نقاط در ارتفاعات تگرگ فعال است که سبب لغزندگی محورها شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران  در خصوص آمار تردد ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان تهران بیان داشت: بر اساس سامانه های هوشمند اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان تهران بیشترین تردد با آمار ۱۶۸ هزا و ۳۹۶ وسیله نقلیه در آزادراه تهران - کرج و کمترین وسیله نقلیه در محور لواسانات - فشم با ۲۴ هزار و ۶۷۶ خودرو ثبت شده است.

وی افزود: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران ۲۲۴ هزار و ۱۱۱ وسیله و جمع خروجی استان ۲۴۸ هزا ر و ۲۸۲ خودرو تخمین زده شده که نشان می دهد حجم خروجی ها طی چهارم فروردین بیشتر بوده است.

کد خبر: ۸۰٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha