۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
۳.۷میلیون تردد در استان سمنان ثبت شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

۳.۷میلیون تردد در استان سمنان ثبت شده است

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در دوران نوروز تا کنون سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در راه‌های استان به ثبت رسیده است.

احسان منصور کیایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی یعنی بیست و پنجم اسفندماه سال قبل تا پایان روز چهارم فروردین‌ماه سال جاری سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد درراه‌های استان به ثبت رسیده است، تأکید کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو بوده است.

وی بابیان اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین در این بازه زمانی نسبت به سال قبل ۱۴.۵ درصد کاهش‌یافته است، بیان داشت: در بازه زمانی مذکور ۱۵ هزار و ۸۹۱ مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس، سواری و ... وارد استان سمنان شده است.

مدیرکل راهداری استان سمنان مجموع مسافران خارج‌شده از استان با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بازه زمانی آغاز طرح نوروزی راهداری را ۱۲ هزار و ۶۶۲ نفر دانست و گفت: میزان ترددها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

منصور کیایی بابیان اینکه کرونا یکی از عوامل کاهش ترددهای جاده‌ای و مسافرت‌ها است، گفت: عوامل راهداری به‌صورت تمام‌وقت درراه‌های مواصلاتی استان حضورداشته و نسبت به خدمت‌رسانی برو ن شهری آمادگی کامل دارند. 

کد خبر: ۸۰٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha