۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
سرمایه گذاری شستا و پگاه در اردبیل/ قوانین دست و پاگیر تولید حذف خواهند شد
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

سرمایه گذاری شستا و پگاه در اردبیل/ قوانین دست و پاگیر تولید حذف خواهند شد

اردبیل - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دو هلدینگ شستا و پگاه وابسته به صندوق تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در اردبیل سرمایه گذاری را در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی لبنی انجام می دهند.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در کنار اصلاح بسیاری از قوانین در سال جدید، تلاش بر این خواهد بود تا به دور از تصویب قوانین جدید، قوانین مزاحم و دست و پاگیری که مانع تولید و رونق اشتغال است، برداشته شده و تسهیل در فرآیندها نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: بروکراسی اداری و پیچیدگی صدور مجوزها همچنان سرمایه‌گذاران را رنج می‌دهد که در این زمینه شایسته است مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استان اردبیل به حل مشکلات کمر همت بسته و اجازه ندهند برخی از مقررات دست و پاگیر زمینه نارضایتی و دلسردی سرمایه‌گذاران را به وجود آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در کنار اصلاح و رفع قوانین مزاحم، تلاش خواهد کرد تا همچنان با تقویت حوزه نظارت و پشتیبانی‌ها زمینه حمایت همه‌جانبه را از این حوزه به وجود آورد.

تشکیل کارگروه مقررات زدایی محلی و منطقه ای در اردبیل
موسوی تصریح کرد: قرار شده است دو هلدینگ شستا و پگاه وابسته به دو صندوق تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در اردبیل سرمایه گذاری را در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی لبنی انجام دهند.

وی افزود: با تامین زمین مورد نیاز برای سرمایه گذاران باید در صدور مجوزها و همچنین تسهیل فرآیند شروع عملیات اجرایی به صورت ویژه تلاش و همت گروهی انجام شده و در استان کارگروه مقررات زدایی محلی و منطقه ای شکل گیرد.

کد خبر: ۸۰٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha