۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
ایلان ماسک: با بیت کوین خودروی تسلا بخرید!

ایلان ماسک: با بیت کوین خودروی تسلا بخرید!

طبق اخبار جدید ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام کرده است که افراد می‌توانند خودروهای تسلا را با بیت کوین بخرند.

گروه فناوری ارتباطات، بازار - ایلان ماسک که یکی از طرفداران رمزارزها محسوب می‌شود  و توییت‌هایی که در این خصوص به اشتراک می‌گذارد به بالا رفتن ارزش بیت‌کوین و رمز ارزها کمک شایانی کرده است طی ماه‌های گذشته شرکت تحت مدیریتش یعنی تسلا سرمایه‌گذاری هنگفتی روی بیت کوین انجام داد است. طبق اخبار جدید ایلان ماسک اعلام کرده است که افراد می‌توانند خودروهای تسلا را با بیت کوین بخرند.

تسلا ماه گذشته میلادی از سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت کوین خبر داد که همین موضوع افزایش سرسام‌آور قیمت این رمزارز را در پی داشت. اگرچه پیش از اعلام چنین خبری و در ماه‌های پایانی ۲۰۲۰ شاهد افزایش ارزش اکثر رمزارزها بودیم. تسلا در سال ۲۰۲۱ توانست اولین سال سودآورش را تجربه کند و ۷۲۱ میلیون دلار سود به حساب‌های بانکی سرمایه‌گذارانش واریز کند. با این وجود، سود آن از سرمایه‌گذاری در بیت کوین بیشتر از ۷۲۱ میلیون دلار سود ناشی از فروش خودرو در ۲۰۲۰ بوده است.

شرکت تسلا  که ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود چنین قابلیتی را در اختیار خریداران قرار خواهد داد حال با اعلام مدیر عاملش به این وعده خود جامه عمل پوشانده است. به گفته ماسک، چنین اقدامی از طریق یک نرم افزار داخلی و متن باز صورت می‌گیرد و بطور مستقیم با نودهای بیت کوین کار می‌کند. ماسک تاکید کرده است که تسلا بیت کوین را به دلار آمریکا تبدیل نمی‌کند و آن‌ها را همچنان به عنوان بیت کوین نگه می‌دارد. با توجه به این موضوع اگر ارزش بیت کوین در آینده افزایش پیدا کند، سود این شرکت بیشتر می‌شود و البته احتمال سقوط قیمت بیت کوین هم وجود دارد که به ضرر این شرکت تمام می‌شود. در حال حاضر خرید خودرو با بیت کوین برای مشتریان در ایالات متحده آمریکا ممکن شده، اما در ماه‌های آینده افراد در کشورهای دیگر هم می‌توانند با این رمزارز خودرو بخرند.

کد خبر: ۸۰٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      0 0
      سلام. نمیخرم!با این ماشینات!برو یه جایه دیگه پیدا کن این لگناتو بفروش.اه...بخدا...