۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
سرمایه گذاری دولت در توسعه اشتغال روستایی افزایش یابد
استاندار گلستان:

سرمایه گذاری دولت در توسعه اشتغال روستایی افزایش یابد

گنبدکاووس- استاندار گلستان گفت: می‌طلبد تا دولت بخش قابل توجهی از اعتبارات و سرمایه‌گذاری‌های خود را در توسعه اشتغال روستاها انجام دهد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس در حاشیه مراسم تحویل سه دستگاه خودروی عمرانی و خدماتی به روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس اظهار کرد: تقویت بخش کشاورزی به منظور افزایش تولید و اشتغال در روستاها یک اصل است که دولت درسال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته است.

وی افزود: اجرای طرح هادی یا بازنگری در آن، زیرسازی و آسفالت معابر، مقاوم سازی مسکن و تحویل خودرو و تجهیزات عمرانی و خدماتی به روستاها از جمله کارهای دولت برای افزایش ماندگاری روستاییان بوده و این اقدامات در سال‌جاری همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

حق شناس اضافه کرد: استان گلستان بیش از هزار روستا دارد و به لحاظ درصد سکونت جمعیت در روستاها رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده و همین امر می‌طلبد تا دولت بخش قابل توجهی از اعتبارات و سرمایه‌گذاری‌های خود را در روستاها انجام دهد.

استاندار گلستان تصریح کرد: درسایه توجهات ویژه دولت به روستاها در گلستان اکنون در ۶۰ روستای این استان مهاجرت معکوس درحال انجام است که این امر نوید بخش حرکت رو به رشد روستاها به سمت عمران و آبادانی بیشتر خواهد بود.

کد خبر: ۸۰٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha