۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
 افزایش ۳۹ درصدی دستمزد کارگران از اقدامات مهم مجلس است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

افزایش ۳۹ درصدی دستمزد کارگران از اقدامات مهم مجلس است

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه همچنان پیگیر حقوق کارگران خواهیم بود، افزایش ۳۹ درصدی دستمزد را از جمله اقدامات و کارنامه مجلس بیان کرد.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه سال قبل، سال پر فراز و نشیب برای مردم بوده است، افزود: با کمک مجمع نمایندگان استان تلاش داریم برای رفع مشکلات فراروی مردم برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: اقشار آسیب پذیر جامعه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و در کمیسیون اجتماعی سعی کردیم مصوبات خوبی برای مسکن مددجویان داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه امسال هزار میلیارد تومان برای مسکن مددجویان به سازمان بهزیستی داده می شود، تصریح کرد باید برای رفع دغدغه مسکن مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی همه تلاش خود را به کار گیریم.

بابایی کارنامی احقاق حق کارگران و افزایش دستمزد آنان را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: اصلاح حقوق و دستمزد بین کارکنان دولت و روابط کارگر و کارفرمایی باید در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: باید منافع کارگران را با افزایش حقوق و دستمزد تامین کرد و افزایش ۳۹ درصدی از جمله اقداماتی بود که مجلس یازدهم به آن دست یافته است.

وی با اظهار اینکه از ابتدا پیگیر افزایش حقوق ۴۰ درصدی برای کارگران بودیم، ادامه داد: خوشبختانه شاهد افزایش ۳۹ درصدی حداقل حقوق ماهیانه هستیم و همچنان در مجلس پیگیر حقوق کارگران خواهیم بود.

کد خبر: ۸۰٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      0 0
      زحمت کشیدین واقعا کارگر نمیدونه الان با اینهمه افزایش چیکار کنه ترو خدا کمترش کنید خیلی پولدار شدیم