۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
مسئولان تمهیدات مناسب را برای حمایت از رستوران داران بیندیشند
حال ناخوش غذاخوری ها در اردبیل؛

مسئولان تمهیدات مناسب را برای حمایت از رستوران داران بیندیشند

اردبیل - رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل با اشاره به وضعیت نامناسب واحدهای صنفی پس از شیوع ویروس کرونا در اردبیل گفت: انتظار می رود مسئولان، تمهیدات ویژه ای را برای حمایت از صنوف بیندیشند.

سجاد مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به وضعیت نامناسب واحدهای صنفی پس از شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل گفت: این روزها اگر گشتی جلوی رستوران ها، تالارها و چلوکبابی ها بزنید به وخامت وضعیت فعالان این حوزه پی می‌برید.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی زیرنظر اتحادیه چلوکبابی ها، رستوران و تالارداران، با شیوع ویروس کرونا دچار افت شدید درآمدی شده اند گفت: اگر اوضاع به همین رویه پیش برود، قطعا خیلی از کسانی که کسب‌ و کار خود را به تازگی شروع کرده‌اند، با توجه به بالا بودن اجاره‌بها و افزایش روزانه و بی منطق قیمت برخی از محصولات، به سمت تعطیلی شغل خواهند رفت.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل با بیان اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا، فعالان صنفی با ضدعفونی کردن و رعایت نکات بهداشتی، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی شایسته به مردم انجام داده اند گفت: علی رغم اقدامات انجام شده، مردم سعی می‌کنند که در خارج از خانه، کمتر غذا بخورند.

وی با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین واحدهای صنفی تابعه گفت: خوشبختانه رستوران داران اردبیلی با رعایت موارد بهداشتی، فضای سالم و امنی را برای شهروندان فراهم کرده اند.

مهدیزاده بر لزوم اقدامات حمایتی از فعالان واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مسئولان استانی و کشوری، تمهیدات ویژه ای را برای حمایت از واحدهای صنفی بیندیشند.

کد خبر: ۸٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha