۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
ماهانه ۱۳۵ میلیارد تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی در زنجان پرداخت می‌شود
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

ماهانه ۱۳۵ میلیارد تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی در زنجان پرداخت می‌شود

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی در استان نسبت به سال گذشته سه هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافته است، گفت: این اداره کل بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان به صورت ماهیانه در قالب مستمری برای این تعداد مستمری بگیر پرداخت می کند. 

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۵۵۱ هزار نفر در زنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: در این راستا  ۵۰ هزار نفر مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در استان هستند و این تعداد  مشمول همسان سازی حقوق شدند. 

وی اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی در زنجان نسبت به سال گذشته بیش از سه هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافته است. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: این اداره کل بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان به صورت ماهیانه در قالب مستمری و کمک‌های کوتاه مدت برای این تعداد مستمری بگیر پرداخت می کند. 

علیاری به بیمه اجباری در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بیمه اجباری در استان از ۱۰۹ هزار نفر در سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر در پایان بهمن ماه بع بیش از ۱۱۸ هزار نفر رسیده است.

وی از ارائه ۱۸ نوع خدمت در تأمین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها (با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما) تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان تصریح کرد: استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری هم در استان فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۸۰٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha