۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
افزایش ۶۳ درصدی خروج وسایل نقلیه از استان مرکزی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد؛

افزایش ۶۳ درصدی خروج وسایل نقلیه از استان مرکزی

اراک- زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از افزایش ۶۳ درصدی خروج وسایل نقلیه از استان مرکزی خبر داد.

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار بازار، از ترافیک روان در همه محورهای مواصلاتی استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رصدهای صورت گرفته توسط سامانه های تردد شمار شاهد افزایش تردد در محورهای شریانی استان مرکزی هستیم.

زندی فر با بیان اینکه میزان ترددها در پنج روز پایانی سال ۹۹ نسبت به سال گذشته رشد  ۱۰۲ درصدی داشته است گفت:  ۲۳ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود که نسبت به سال گذشته کاهش پنج درصدی را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از افزایش ۶۳ درصدی خروج وسایل نقلیه از استان مرکزی خبر داد و افزود: ورود به استان نیز با افزایش ۶۱ درصدی روبرو بوده است.

وی در خصوص کارهای شاخص صورت گرفته در راه های استان مرکزی نیز عنوان داشت: ارتقا بودجه راه های استان مرکزی از ۶۷ میلیارد به ۲۱۵ میلیارد تومان، افتتاح زیرگذر پر تصادف ساوه - آوه طی سال گذشته و روشن سازی  ۲۰ تقاطع پرحادثه، بهره برداری از دو راهدارخانه در سال جدید و بهره برداری قطعی باند دوم محور غرق آباد نوبران به طول  ۱۱ کیلومتر تا پایان خرداد از جمله فعالیت های راهداری استان است.

زندی فر بیان داشت: گشت‌های راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح راههای استان مرکزی بصورت مستقر و سیار حضور دارند و بصورت شبانه‌روزی آماده خدمترسانی به کاربران راهها هستند و از همه مسافران جاده ای می خواهیم با توجه به شرایط کرونا در صورت عدم ضرورت از سفر پرهیز کنند.

کد خبر: ۸۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha