۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
بروز اختلال در سرورهای فیسبوک
خبرگزاری رویترز گزارش داد

بروز اختلال در سرورهای فیسبوک

نزدیک به یک میلیون کاربر اینستاگرام و ۲۰ میلیون کاربر واتساپ، از وجود اختلال در ارتباط گله کردند.

به گزارش بازار، خبرگزاری رویترز گزارش داد، فیسبوک شامگاه گذشته (جمعه) به دنبال اشکال فنی در واتساپ و اینستاگرام از بروز اختلال در سرورهای خود خبر داد.

فیسبوک در یک پیام توییتری اعلام کرد: تیم‌های ما در حال کار برای رفع مشکل هستند. در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهیم کرد. سایت Downdetector.com که اینگونه اختلالات را رصد می‌کند، از بروز نزدیک به یک میلیون اختلال در ارتباط با اینستاگرام خبر داده است و نیز گفته است ۲۰.۰۰۰ کاربر از وجود مشکل در پیام رسان واتساپ گله کرده اند.

سرویس‌های اینستاگرام و واتساپ امروز دچار اختلالات شدیدی شدند و این اختلالات منجر به قطعی هر دو سرویس اینستاگرام، و واتساپ شد و کاربران هر دو سرویس، عملا هیچ ارتباطی با سرورهای فیسبوک ندارند.

کاربران سرویس‌های فیسبوک در سراسر جهان نیز، خبر اختلال سرورهای فیسبوک را در توییتر به اشتراک گذاشتند. چندی پیش هم فیسبوک با یک قطعی گسترده در سرورهای خود مواجه شد که این موضوع باعث به‌وجود آمدن یک اختلال چندساعته در هر دو پلتفرم این شرکت شد، اما این شرکت ظرف ۲۴ ساعت اقدام به رفع این قطعی کرد. فیسبوک علت قطعی اخیر در سرویس‌های دوگانه خود را تغییر پیکربندی سرور اعلام کرده بود و بابت مشکل پیش آمده از کاربران خود، عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۸۰٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha