۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
کمبود اجناس در بازار وجود ندارد| دولت وظیفه معیشتی خود را به درستی انجام دهد
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

کمبود اجناس در بازار وجود ندارد| دولت وظیفه معیشتی خود را به درستی انجام دهد

حدادی، سخنگوی امور داخلی کشور گفت: کمبودی در اجناس و اقلام و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد اما چون نظارت در توزیع نیست و جدیتی هم در این باره وجود ندارد مشکلات فعلی بروز کرده و شاهد گرانی هستیم. رئیس جمهور و وزرا باید وظیفه خود را نسبت به معیشت مردم و بازار به درستی انجام دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی حدادی با توجه به اهمیت نقش روحانیت در جامعه گفت:‌روحانیت همواره در فعالیت های اجتماعی نقش مفید و مؤثری دارند حضور روحانیون در کنار مردم موجب آرامش و دلگرمی است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در ادامه  تصریح کرد: روحانیون خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند و  مردم نیز همیشه قدردان روحانیت اصیل و انقلابی بوده و هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبودی در اجناس و اقلام و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد اما چون نظارت در توزیع نیست و جدیتی هم در این باره وجود ندارد مشکلات فعلی بروز کرده و شاهد گرانی هستیم.

حدادی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و وزرا باید وظیفه خود را نسبت به معیشت مردم و بازار به درستی انجام دهند که اگر اینگونه بود با انتقادات مقام معظم رهبری مواجه نمی‌شدند.

وی در پایان در خصوص پیگری حق مردم به جهت تنظیم بازار از مسئولین کشوری واستانی، گفت : اینکه مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند و اینکه مردم از این میزان گرانی ناراحت باشند خواسته‌ای به حق است و انتظار مردم از وضعیت نابسامان بازار واقعی است. این انتظار وجود دارد که بازار به ثبات برسد و وضعیت متعادلی پیدا کند امیدواریم که مسئولان امر تمامی همت خود را در جهت سامان دادن هرچه بیشتر این بازار معطوف بدارند.

کد خبر: ۷۹٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha