۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
ویلاسازی قطعات جنگلی مازندران را تهدید می کند
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

ویلاسازی قطعات جنگلی مازندران را تهدید می کند

رامسر- حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با اشاره به وجود ۹۰۰ قطعه ۱۰ هکتار جنگلی جلگله در غرب استان گفت: ویلاسازی این قطعات را تهدید می کند.

سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تعدادی از قطعات جلگه ای جنگلی واقع در غرب استان طی سال های قبل به دلیل ویلاسازی ها دچار تغییر کاربری شده است، افزود: باید از تغییر کاربری این قطعات جلوگیری شود.

وی شرایط مازندران را برای پرورش گل های آپارتمانی و گل وگیاه مناسب دانست و گفت: برای احداث گلخانه و تاسیسات در اراضی جلگه ای و جنگلی باید برنامه ریزی شود و خوشبختانه توانستیم مجوزهای لازم را در این بخش کسب کنیم.

وی با اظهار اینکه ۹۰ درصد تولیدات گل های آپارتمانی کشور در غرب استان تولید می شود، سرمایه گذاری برای ایجاد گلخانه و تاسیسات را در قطعات ۱۰ هکتاری الزامی دانست و گفت: متقاضیان زیادی در پی آن هستند تا در این قطعات گلخانه ایجاد کنند.

حسینی یادآور شد: در گذشته برای احداث گلخانه مجوز زیربنایی داده نمی شد اما با پیگیری ها مصوب شد که احداث گلخانه ساخت بنا و تغییر کاربری محسوب نشود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این مصوبه شرایط برای احداث گلخانه و توسعه پرورش گل و گیاه در قطعات ۱۰ هکتاری غرب مازندران فراهم و از تغییر کاربری آن جلوگیری می شود.

کد خبر: ۷۹٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha