۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
شهرستان خاتم هدف توسعه استان یزد در ۱۴۰۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:

شهرستان خاتم هدف توسعه استان یزد در ۱۴۰۰

یزد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد وضعیت اعتبارات سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰، توجه ویژه استان بر توسعه شهرستان خاتم است.

به گزارش بازار، سید مجتبی حسینی‌پور آخرین وضعیت اعتبارات استان در سال ۱۳۹۹ را تشریح کرد و گفت: تا امروز جمعاً ۷۵۸ میلیارد تومان اعتبار در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به استان ابلاغ شده و از این رقم ۳۷۱ میلیارد تومان تخصیص داده شده که نسبت به سال قبل ۴۹ درصد رشد را نشان می دهد.

وی همچنین اعتبارات هزینه ای استان در سال ۹۹ را ۳۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد که در مقایسه با سال پیش ۲۹ درصد رشد کرده و باعث شده نگرانی ها بابت کمبود اعتبارات جاری تا حدودی برطرف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد افزود: در سال ۹۹ جمعاً مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی درآمدزایی شده است که بر اساس بخشنامه سازمان برنامه و بودجه، جهت جبران کسورات دستگاه‌ها در اعتبارات جاری و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت هزینه خواهد شد.

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت 
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های توسعه ای توسط بنیاد برکت و نیز اجرای ۶ طرح کشاورزی با مشارکت این بنیاد در شهرستان بهاباد خبر داد.

حسینی پور همچنین گفت: مقرر شد در سال آینده در چارچوب مصوبات شورا، اقدامات مرتبط با توسعه شهرستان خاتم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۷۹٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      0 0
      الکیه