۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
آمادگی کامل پخش برای عرضه سوخت نوروزی
نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور ادامه دارد؛

آمادگی کامل پخش برای عرضه سوخت نوروزی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تعطیلات نوروز پیش‌رو همچون سال‌های گذشته بر روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به ویژه در محورهای مهم مواصلاتی نظارت خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، این شرکت در فروردین ۱۴۰۰ همچون نوروز امسال، افزون بر نظارت بر روند سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت سوخت عرضه شده در جایگاه‌ها، بر رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در ایام تعطیلات نوروز که از اسفند سال گذشته آغاز شده بود، نظارت دارد. در گزارش پیش رو نگاهی داشته‌ایم به میزان آمادگی برخی مناطق این شرکت در نقاط مختلف کشور برای عرضه سوخت نوروزی به هموطنان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی:

مدیر منطقه کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت را مورد تاکید قرار داد و گفت: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در همه ایام از اولویت‌های شرکت است و همه جایگاه‌ها از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعین برخوردار هستند

فریدون یاسمی با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۰ به خاطر شیوع ویروس کرونای جدید حساسیت بیشتری از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد، تصریح کرد: در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورعمل‌های بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.

وی تأکید کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت از مراکز خدماتی محسوب می‌شوند که ممنوعیت ورود ندارند و همه شهروندان در تمامی ساعات شبانه‌روز برای سوخت‌گیری به این مراکز مراجعه می‌کنند، بنابراین به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان جایگاه‌ها، لازم است دستورعمل‌های بهداشتی به‌ شکل کامل در این جایگاه‌ها رعایت شود.

مدیر منطقه کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن اشاره به فعالیت همه ۱۶۰ جایگاه عرضه سوخت استان در ایام نوروز، تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و به ‌روز رسانی سیستم‌های فروش را از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت‌رسانی برشمرد.

یاسمی تاکید کرد: روابط عمومی و بازرسی منطقه از طریق شماره تماس های ۰۹۶۲۷ و ۳۳۷۹۹۷۰۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان عزیز استان بوده و راهنمایی‌های لازم را نیز ارائه می‌دهند.

مدیر منطقه ارومیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز درباره میزان آمادگی این منطقه برای نظارت بر عرضه روند سوخت در منطقه ارومیه گفت: ۱۳۱ جایگاه‌ فعال و تحت پوشش منطقه از آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی، توزیع مطلوب و بدون وقفه نوروزی برخوردار هستند.

احمد مجرد افزود: افزایش میزان ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با بهره‌برداری از انبار نفت شهید سلیمانی، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها به منظور رعایت دستورعمل‌های بهداشتی، بازدیدهای کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، نصب تابلوهای پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق تلفن گویا ۰۹۶۲۷، خرید و ذخیره‌سازی به موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاه‌داران و تعیین افراد کشیک در تعطیلات نوروز از جمله اقدامات انجام گرفته جهت پاسخگویی مطلوب به شهروندان در این ایام است.

وی تاکید کرد: نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها در آستانه تعطیلات نوروزی تشدید می‌شود و در حال حاضر توسط پنج تیم نظارتی از جایگاه‌ها بازدید و نحوه اجرای دستورعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان رصد می‌شود.

مدیر منطقه چالوس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز از آمادگی کامل این منطقه برای نظارت بر جایگاه‌ها و همچنین سوخت‌رسانی شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروز در سطح این منطقه خبرداد.

تورج امانی ضمن قدردانی از تلاش مالکان و مدیران جایگاه‌ها و همه زحمتکشان عرصه سوخت‌رسانی به ویژه در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید گفت: به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه‌روزی همه عزیزان، سوخت‌رسانی در فصل سرما در همه زمینه‌ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد و با توجه به شرایط خاص کشور در مقابله و کنترل بیماری کرونا هماهنگی‌های لازم با مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی برای رعایت هرچه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این ایام صورت گرفت.

وی تامین سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان عمده و جز تعطیلات نوروز را از اولویت‌های شرکت مطرح و تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و حمل‌ونقل به موقع و بدون وقفه تامین و توزیع می‌شود.

مدیر منطقه چالوس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه چالوس ادامه داد: تمامی ۵۸ جایگاه سوخت مایع (بنزین، نفتگاز) و سی‌ان‌جی غرب استان مازندران در حال حاضر فعال و در حال ارائه خدمات به مردم استان هستند.

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز به اهمیت نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و از آمادگی و فعالیت شبانه‌روزی جایگاه‌های عرضه سوخت استان در روزهای آغازین سال نو خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب با تاکید بر تشدید نظارت‌ها از ابعاد مختلف عملیاتی، فنی و آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت استان در ارائه خدمات به مشتریان اظهار کرد: در زمینه تامین سوخت نقاط مختلف استان مشکلی نداریم.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت را به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضروری دانست و توجه بر اجرای موارد ایمنی طبق دستورعمل‌های اچ‌اس‌ای در مجاری عرضه سوخت را امری مهم و ضروری عنوان کرد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این باره گفت: شرایط ویژه بیماری کرونا الزامات خاص خود را می طلبد و کنترل و نظارت بر رعایت مقررات و توصیه‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ از اقدامات ضروری است.

علی روح‌اللهی به هماهنگی با مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت‌های حمل و نقل، مسئولان شرکت‌های موزع گاز مایع به منظور احراز آمادگی‌های لازم در این زمینه اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی و ساماندهی گشت‌های ویژه بازرسی و حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت به منظور نظارت و کنترل بر ارائه بهینه خدمات با لحاظ کردن شرایط بیماری کرونا ویروس انجام خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب منطقه در تأمین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی در سال جاری اظهار کرد: در سایه همدلی و کار تیمی همکاران زحمتکش و تعامل خوب حمل و نقل فراورده‌های نفتی منطقه، تأمین سوخت نیروگاه‌ها بدون کمترین مشکل انجام شد.

مدیر منطقه ساری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این زمینه به فعال بودن جایگاه‌ها در طول شبانه روز اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازدیدهای محسوس و نامحسوس مجاری عرضه در ایام نوروز، کارشناسان و بازرسان طرح نظارت نوروزی به منظور آمادگی کامل جایگاه و پایش مراکز عرضه سوخت در سطح شهرستان‌های منطقه ساری از نیمه دوم اسفند ماه کار خود را آغاز کرده و تا پانزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

سبحان رجب‌پور هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب‌تر و ارتقای سطح کمی وکیفی مجاری عرضه بیان کرد و گفت: جایگاه‌هایی که در محورهای ورودی وخروجی استان قرار دارند از حساسیت بالاتری برخوردارند و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن تلمبه‌ها و خرید به موقع سوخت از اولویت‌های بازدید طرح نظارتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز از فعالیت یکصد جایگاه عرضه سوخت استان خبر داد و ضمن تأکید بر رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ها گفت: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت است.

حمید حبیبی ادامه داد: برای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورعمل‌های بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.

وی تاکید کرد: تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و به ‌روز رسانی سیستم‌های فروش از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات است.

۱۴۱ جایگاه عرضه سوخت و فروشندگی منطقه یزد آماده سوخت‌رسانی نوروزی

مدیر منطقه یزد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی انجام شده است.

عبدالرضا انتظاری با تقدیر از عملکرد تمامی روسای واحدها و نواحی منطقه و چرخه تأمین و توزیع سوخت در طول سالجاری افزود: با توجه به شرایط خاص کشور در مقابله و کنترل بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی و تأکیدات لازم با مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی برای رعایت هرچه بیشتر دستورعمل‌های بهداشتی در این ایام انجام شده است.

وی تأمین سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان عمده و جزء در تعطیلات نوروز را از اولویت‌های شرکت مطرح و اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده، سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنایع و حمل و نقل به موقع و بدون وقفه تأمین و توزیع خواهد شد.

 مدیر منطقه یزد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به وجود منطقه یزد در کریدور شمال و جنوب کشور تصریح کرد: تمامی ۱۴۱ جایگاه و فروشندگی‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) و سی‌ان‌جی استان در حال حاضر فعال و در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان است.
کد خبر

کد خبر: ۷۹٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha