۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
۳۲ تعاونی در استان سمنان طی سال ۹۹ تشکیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

۳۲ تعاونی در استان سمنان طی سال ۹۹ تشکیل شد

سمنان- غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان درباره اقدامات منجر به افزایش میزان تحقق تعهد اشتغال‌زایی استان، گفت: تشکیل و توسعه ۳۲ تعاونی طی سال ۹۹ انجام شده است.

اسماعیل غنیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره ارتقای تعاونی‌ها به مثابه یکی از راه‌های اشتغال‌زایی، بیان کرد: تشکیل و توسعه ۳۲ تعاونی در استان سمنان طی سال ۹۹ انجام شده که می‌تواند تاثیر خوبی در تولیدات به خصوص تولیدات روستایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هدف گذاری ما در سال ۹۹ در واقع ۲۷ تعاونی بود که خوشبختانه به ۳۲ تعاونی نیز رسیدیم، بیان کرد: این تعاونی‌ها نقش مهمی در ارتقای تولید دارند که در کنار آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهند کرد.

ایجاد فرصت‌های شغلی جدید
دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه ۲۷۳ فرصت شغلی در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود که در این بخش نیز برای ۶۶۷ نفر شغل ایجاد شده است، تاکید کرد: این میزان تحقق نشان می‌دهد که برنامه‌های حوزه اشتغال‌زایی استان به خوبی اجرا شده‌اند.

غنیان با بیان اینکه ۹۶ درصد از تعهد اشتغال بخش تعاون این استان سمنان در سال ۹۹ محقق شده است، بیان کرد: این کار با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت تعاونی‌های استان میسر نبود.

وی درباره توانمندسازی تعاونی‌ها نیز گفت: برای این منظور در سطح استان ۴۲۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و اقدامات در خور توجهی را طی سال جاری در دستور کار قرار داده‌ایم که نتایج آن قطعاً بر اشتغال جوانان استان مثبت خواهد بود.

کد خبر: ۷۹٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha