۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
بهره مندی شهروندان اردبیلی از طرح بخشودگی جرایم تا خرداد ۱۴۰۰
معاون بانک مسکن اردبیل خبر داد

بهره مندی شهروندان اردبیلی از طرح بخشودگی جرایم تا خرداد ۱۴۰۰

اردبیل - صفاری، معاون مدیریت بانک مسکن استان اردبیل از بهره مندی شهروندان اردبیلی از طرح بخشودگی جرایم تا خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

اکبر صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: قانون جدید چک از ۱۴ فروردین سال آینده اجرایی و عملیاتی خواهد شد و صدور هر برگ چک مستلزم ثبت اطلاعات در سامانه صیادی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: صدور چک مستلزم این است که صادرکننده آن هویت ذینفع، تاریخ، مبلغ و علت اصلی صدور چک را در سامانه صیادی ثبت کرده و ذینفع چک نیز با مراجعه به این سامانه آن را تائید کند.

معاون مدیریت بانک مسکن استان اردبیل گفت: در انتقال بعدی ذینفع اولیه به شخص و یا اشخاص دیگر این روند تا وصول چک توسط آخرین فردی که چک به او واگذار شده ادامه می‌یابد تا با ثبت در سامانه امکان وصول راحت و قابل اطمینان آن فراهم آید.

صفاری بیان کرد: در قانون چک شرایطی فراهم شده تا از چک‌های برگشتی و معضلات مربوط به آن کاسته شده و به تناسب شرایط مالی افراد صدور چک با اطمینان بیشتر به انجام برسد.

وی افزود: این موضوع با جزئیات کامل در سایت اینترنتی بانک مسکن درج شده و همکاران ما در بانک مسکن آماده راهنمایی همشهریان و آگاهی‌بخشی به آنها هستند.

تداوم بخشودگی جرایم بانک مسکن تا پایان خرداد ۱۴۰۰
معاون مدیریت بانک مسکن استان اردبیل تصریح کرد: طرح بخشودگی جرایم در بانک مسکن که تا ۲۰ اسفند جریان داشت با تصمیم بانک مسکن تمدید شد.

صفاری اظهار کرد: بخشودگی جرایم تا پایان خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و همشهریان ما می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شده و اصل تسهیلات دریافتی و بدهی خود را بدون اعمال جریمه پرداخت کنند.

وی استقبال همشهریان از این طرح را در ماه‌های گذشته یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم با تداوم طرح بخشودگی جرایم به جلب رضایت بیشتر مشتریان همت کنیم.

کد خبر: ۷۹٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha