۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در برگزاری رزمایش همدلی و احسان
عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در برگزاری رزمایش همدلی و احسان

مراغه- عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رزمایش همدلی و احسان اقدامی قابل تقدیر از طرف ستاد اجرایی فرمان امام است، گفت: از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در برگزاری رزمایش همدلی و احسان قدردانی می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عصر چهارشنبه در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی که با مشارکت گروه های جهادی در مراغه برگزار شد، گفت: در دوران کرونا شاهد حضور فعال ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تمامی عرصه ها بودیم.

وی با بیان اینکه این ستاد به کمک آسیب دیدگان از کرونا آمد، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در تمامی حوزه‌ها پیشقدم است.

پورمحمدی سپس با تاکید بر اینکه تولید واکسن کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام دیگر اقدام بزرگ و مهم متخصصان داخلی این ستاد است، افزود: این ستاد از زمان شیوع کرونا در تولید واکسن و کمک به نیازمندان عملکرد خوبی داشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با اینکه کرونا خسارت های بزرگی وارد ساخت ولی باعث شد تا بسیاری از موفقیت ها و ظرفیت ها در کشورمان کسف شود که می توان به تلاش های دانشمندان در قالب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در ساخت واکسن کرونا اشاره کرد.

عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شهرستان مراغه چشمگیر است
معاون استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: هر جا محرومیت و نیازمندی وجود دارد این مجموعه ورود کرده و حضور فعالی داشته است و خوشبختانه عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شهرستان مراغه چشمگیر است.

سیدعلی موسوی گفت: از زمان شیوع کرونا تا به امروز ۷۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام و گروه های جهادی ۱۸ گانه در شهرستان مراغه توزیع شده است.

گفتنی است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و گروه های جهادی در ورزهای پایانی سال ۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در شهرستان توزیع خواهند کرد.

ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است و در مجموع ارزش بسته های معیشتی ۹۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

کد خبر: ۷۹٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha