۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مردم باید در فقرزدایی حضور یابند
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مردم باید در فقرزدایی حضور یابند

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم کار را به مردم واگذار کنیم تا مردم در صحنه مجاهدت برای فقرزدایی و توانمند سازی حضور پیدا کنند.

به گزارش بازار، محمد باقر قالیباف امروز در مراسم افتتاح ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیشوای ورامین در سخنانی افزود: امروز اگر شاهد مشکلات هستیم و این مشکلات اقتصادی باعث می‌شود که بخشی از مردم عزیز ما به زحمت بیفتند و فقر بر زندگی آن‌ها سلطه پیدا کند، اول باید بپذیریم که این نتیجه ناکارآمدی و ضعف ما در کارهاست.

وی اضافه کرد: نباید این را به گردن کس دیگری بیندازیم و بنده و امثال بنده در دنیا و آخرت در مقابل یکایک آن‌ها مسئولیم و باید عاقلانه، مجاهدانه و مخلصانه تلاش کنیم؛ چون این کشور آن قدر ظرفیت و امکانات دارد که مردم ما به این زحمت و سختی نیفتند.

قالیباف افزود: باید تلاش کنیم کار را به مردم واگذار کنیم تا مردم در صحنه این مجاهدت برای فقرزدایی و توانمند سازی حضور پیدا کنند. فرق ماهوی ما به عنوان یک کشور اسلامی با دیگر کشورها در همین است که در کشورهایی که مبتنی بر فرهنگ غرب است بیشتر فردمحوری کارها دنبال می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:، ولی در جامعه اسلامی وقتی بحث از مواسات و کمک می‌شود باید این به عنوان یک حرکت اجتماعی موضوعیت پیدا کند.

وی همچنین از مجاهدت‌های مردم پیشوا در پیروزی انقلاب قدردانی کرد.

کد خبر: ۷۹٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha