۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۳ هزار تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده به متقاضیان ایلامی پرداخت شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

۳ هزار تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده به متقاضیان ایلامی پرداخت شد

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در حوزه باز آفرینی شهری طی سال‌های گذشته سه هزار و ۲۰۳ مورد تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری اظهار داشت: طی سال‌های گذشته و حوزه باز آفرینی شهری ۱۳ پروژه شامل، درمانگاه، کتابخانه، ورزشگاه، پارک محله، جدول و آسفالت معابر محلات حاشیه با اعتبار هزار و ۴۰۱ میلیارد ریال به انجام رسیده و یا در حال اجرا است.

وی گفت: در حوزه باز آفرینی شهری طی سالهای گذشته سه هزار و ۲۰۳ مورد تسهیلات بهسازی بافت های فرسوده به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۹۴۲ متر مربع برای احداث ۶۰۰ واحد مسکونی اقشار ویژه (خانواده معظم شهدا و ایثارگران و معلولین و …) اختصاص یافته است، افزود: همچنین ۵۰ هزار متر مربع نیز برای احداث مسکن ملی و ۱۰ هزار متر مربع زمین با کاربری اداری نیز به ادارت مختلف واگذار شده است.

بهادری با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی در استان یادآور شد: از زمان تشکیل یگان حفاظت از اراضی طی ۵۳۶ مورد عملیات رفع تصرف به میزان ۶۶۷ هزار و ۵۳۶ متر مربع از اراضی ملی و دولتی از تصرف اشخاص سودجو خارج شده که از این میزان ۱۳ هزار و ۷۱۸ متر مربع مربوط به یکسال اخیر است.

کد خبر: ۷۹٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha