۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
وضعیت امروز صف‌های مرغ حاصل بی‌تدبیری وزارت جهادکشاورزی است
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس:

وضعیت امروز صف‌های مرغ حاصل بی‌تدبیری وزارت جهادکشاورزی است

مراغه- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: صف‌های طولانی مرغ نتیجه تعطیلی واحدهای مرغداری در شهرستان‌های کشور است.

به گزارش بازار، علی علیزاده در تذکری جدی به وزیر کشاورزی، خطاب به وی اظهار داشت: وقتی همکاران شما در همین شهرهای مراغه و عجب‌شیر بیش از ۶۰ واحد مرغداری را با بهانه‌های واهی به تعطیلی و بدبختی کشانده‌اند، اکنون باید شاهد لگدمال شدن عزت و کرامت مردم در صف‌های مرغ باشیم.

وی اضافه کرد: در طول این چند ماه من از سازمان جهادکشاورزی استان برای بسیاری از این واحدها پیگیری کردم اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط اقتصادی کشور به جای اینکه تولیدکننده را تقویت کنید این‌طوری آنها را به تعطیلی و بدبختی کشانده‌اید.

علیزاده یادآور شد: بیکاری صدها نفر و شرمندگی آنان در برابر خانواده‌هایشان یک طرف، طرف دیگر ماجرا کمبود گوشت مرغ٫ تخم مرغ و تشکیل صف‌های طویل و لگدمال شدن عزت مردم است.

وی با بیان اینکه‌، اینگونه می‌خواهید بازار را کنترل کنید، تصریح کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات این واحدها تا به حال بی‌نتیجه بوده است.

کد خبر: ۷۹٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha