۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
وصول درآمدهای عمومی در مازندران ۴۵ درصد رشد یافت
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران:

وصول درآمدهای عمومی در مازندران ۴۵ درصد رشد یافت

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران میزان درآمدهای سال جاری را ۲۳ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: وصول درآمدهای عمومی در سال جاری ۴۵ درصد رشد یافت.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار میزان بودجه سال جاری استان را ۲۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عمده درامدهای استان در بخش مالیاتی بود و تصور تحقق درآمدها در اوایل سال جاری به دلیل شرایط کرونایی سخت بود اما خوشخبتانه ۱۱۹ درصد تحقق درآمدی داشتیم.

وی افزود: رشد دریافتی و وصول درآمدها نسبت به سال قبل ۴۵ درصد بود و از نظر هزینه ای با توجه به وجود ۱۰ هزار نیروی اداری تاکنون ۹۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب تاکنون ابلاغ شده است.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حقوق پرسنل در پایان سال قبل و افزایش سالیانه حقوق در سال جاری ادامه داد: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی داشتیم.

غلامی راد اعتبارات تملک دارایی و طرح های عمرانی استان را ۱۵ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات ابلاغ شده و برای پروژه های متعدد استانی چهار هزار میلیارد ریال، پروژه های استانی ویژه هزار و ۴۰ میلیارد ریال، اعتبارات قیر رایگان، اعتبار ردیف ها، راه روستایی و غیره تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران اعتبارات تخصیص یافته برای ساماندهی پسماند را بیش از هزار و ۲۱۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همزمان با سفر رئیس سازمان برنامه وبودجه ۵۲۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژههای مختلف عمرانی افزود: این پروژه ها در شهرستان های مختلف در حال اجرا است و در حوزه اداره عمومی ۱۳ درصد اعتبار تخصیص یافته است.

کد خبر: ۷۹٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha