۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
لزوم جذب سرمایه‌گذار و احداث واحدهای تولیدی جدید در همدان
استاندار همدان مطرح کرد:

لزوم جذب سرمایه‌گذار و احداث واحدهای تولیدی جدید در همدان

همدان - استاندار همدان بر لزوم جذب سرمایه‌گذار و احداث واحدهای تولیدی جدید در همدان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: اولویت توجه به معیشت از طریق حمایت از تولید به منظور ایجاد شغل برای جوانان است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در سال جدید گفت: به تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های  دولت، اولویت ما توجه به معیشت مردم از طریق حمایت از تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید به منظور ایجاد شغل برای جوانان بوده است.

وی با بیان اینکه برای بهره‌مندی و ساماندهی بهتر منابع استان همدان برنامه راهبردی تنظیم کردیم که تا کنون اثر بخش و تاثیرگذار بوده است، گفت: طبق آمار و ارقام موجود اهداف و برنامه‌های سند راهبردی در دو سال گذشته محقق شده است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه استان همدان ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از آنها استفاده شود تا زمینه توسعه آن فراهم شود، گفت: سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط بخش خصوصی در استان همدان انجام گرفته قابل توجه است.

استاندار همدان گفت: حمایت‌ها و همراهی بانک‌ها در استان در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم در سال جدید نیز، شاهد نقش آفرینی بیشتر بانک‌ها باشیم.

شاهرخی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت برای سرمایه‌ گذاری، حمایت از سرمایه‌گذار و انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید موثر خواهد بود.

وی اولین اقدام مهم در سال جدید را جذب سرمایه‌گذار در زمینه احیا و احداث واحدهای تولیدی جدید برشمرد و گفت: دومین اقدام مهم در سال جدید، حمایت از واحدهای در حال فعالیت و حفظ آن‌هاست تا از این طریق ظرفیت تولید آن‌ها نیز ارتقا یابد.

استاندار همدان وظیفه مدیران را رفع موانع تولید واحدهای تولیدی برشمرد تا ظرفیت آنها ارتقا پیدا کند و گفت: سومین‌اقدام مهم احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده است به نحوی که واحدهایی که در اختیار بخش خصوصی و یا آن‌هایی که در اختیار بانک‌ها هستند باید احیا شوند  

شاهرخی با بیان اینکه باید برای استفاده‌ بهینه از بودجه جدید ظرفیت‌های استان را احصا و بر اساس آن اقدام کرد، افزود: کارها را به صورت کیفی و توامان و با توجه به اسناد بالادستی پیش می بریم.

کد خبر: ۷۹٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha