۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
آماده‌باش ۱۲۴جایگاه عرضه سوخت همدان برای فعالیت در ایام نوروز
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

آماده‌باش ۱۲۴جایگاه عرضه سوخت همدان برای فعالیت در ایام نوروز

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از آمادگی ۱۲۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و سی ان جی منطقه برای تحویل سوخت مورد نیاز مردم در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: پس از موفقیت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان در آزمون سوخت‌رسانی زمستانی به استان همدان و چند استان همجوار، دیگر بار آماده‌ایم تا با استقبال از نوروز, خدمات سوخت‌رسانی را به هموطنان ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین و توزیع سوخت موردنیاز برای سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۰ انجام شده و با ذخیره‌سازی کافی فرآورده‌های نفتی و نظارت گسترده بر جریان عرضه در جایگاه‌ها، مشکلی در سوخت‌رسانی این ایام نخواهیم داشت هرچند شرایط بهداشتی جامعه رکن اصلی و تعیین کننده برای سفر های سال جدید است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با اشاره به برگزاری نشست اخیر اعضای مجمع عمومی اتحادیه جایگاه داران در محل مجتمع خدماتی رفاهی آذرفام در نیمه نخست اسفندماه جاری افزود: در این نشست برای ارائه خدمات بهتر تدابیر لازم در راستای هماهنگی با روسای واحدهای ستادی، عملیاتی و نواحی و همچنین جایگاه داران و دیگر دستگاه‌های مرتبط در امر سوخت‌رسانی اندیشیده شد.

وی یادآور شد: علاوه بر بازدیدهای فوق گروه های اعزامی، کنترل کمی و کیفی فرآورده ها در راستای دقت و صحت شمارنده های تلمبه ها و بررسی کیفیت سوخت عرضه شده در جایگاه ها بطور مستمر و موردی انجام وظیفه خواهند کرد.

دوگانه‌سوز شدن دو هزار و ۵۰۰ خودرو در استان همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان با اعلام تبدیل رایگان و دوگانه سوز شدن دو هزار و  ۵۷۸خودروی عمومی از آغاز طرح تبدیل خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها نیز خبر داد.

امین روستایی گفت: از این تعداد دو هزار و ۵۰۸ خودرو از انواع وانت و ۷۰ دستگاه نیز تاکسی درون و بیرون شهری بوده که واجد شرایط و از طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی بهره برده اند.

وی ادامه داد: کارشناسان منطقه به صورت مستمر از کارگاه های مجاز تبدیل بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را پایش و نظارت خواهند کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها برای استفاده از تسهیلات بلاعوض دولتی برای گازسوزکردن خودروها باید منتظر پیامکی از سوی وزارت کشور باشند.

وی افزود: شناسایی خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها از سوی وزارت کشور انجام‌ شده و پیامک دعوت به تبدیل این دسته از خودروها نیز از سوی آن وزارتخانه ارسال می‌شود.

روستایی افزود: ثبت‌نام این دسته از خودروها آغاز شده و قرار است دولت حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها را در قالب وام بلاعوض تامین کند و مالکان خودرو تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه را پرداخت می‌کنند.

روستایی با اشاره به اینکه خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها بر اساس پیمایش و پرمصرف بودن اولویت‌بندی شده‌اند، اظهار کرد: پرداخت از سوی مالک خودرو زمانی انجام می‌شود که متقاضی در سامانه اینتنرنتی GCR.NIOPDC.IR با موفقیت ثبت نام کرده وکارگاه مربوطه انتخاب شده و در صف انتظار قرار گیرند.

افزایش تعداد کارگاه های مجاز تبدیل خودروهای تک سوز به دوگانه سوز استان همدان

وی از افزایش تعداد کارگاه های مجاز تبدیل خودروهای تک سوز به دوگانه سوز استان همدان از پنج به هفت مرکز برای تسهیل و تسریع در امور مربوط خبر داد.

امین روستایی با بیان اینکه همواره خود را متعهد به ایفای وظایف در حوزه مسئولیت اجتماعی و مجموعه شاغل می دانیم؛ گفت: فعالیت شبانه روزی کارکنان پخش منطقه همدان در شرایط سخت و قرار گرفتن آنان در معرض بخارات شیمیائی فرآورده های نفتی نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: عقد دو تفاهم نامه شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با شرکت های سیاحتی و گردشگری علیصدر و هواپیمایی ثامن پرواز نیز از جمله اقداماتی است که در سال ۹۹ محقق شد.
 

کد خبر: ۷۹٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha