۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
ضرورت رعایت افزایش کیفیت ساخت و سازها در اردبیل
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد؛

ضرورت رعایت افزایش کیفیت ساخت و سازها در اردبیل

اردبیل- بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه نظارت‌ها و موضوعات فنی در ساخت و سازها رعایت نمی‌شود که درصدد هستیم برای افزایش کیفیت ساخت و سازها اقدامات لازم را انجام دهیم.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان یکی از دغدغه‌های جامعه نظام مهندسی مطرح است که در این زمینه نظارت‌ها و موضوعات فنی در ساختمان‌ها رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به این که افزایش کیفیت ساخت و ساز اولویت اساسی است، بیان کرد: در این زمینه تلاش برای اصلاح این قانون نیاز به بازنگری و اصلاح دارد که در این زمینه بازنگری‌های اساسی برای جامعه مهندسی کشور مبنای کار قرار گرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در راستای تحقق برنامه‌های اساسی برای اجرای موارد پژوهشی تمهیدات لازم به عمل آمده و در این زمینه اصلاحیه کامل و جامعی انجام یافته است که درصدد هستیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این زمینه به شکل موفق اقدامات لازم را انجام دهیم.

بدری ادامه داد: متأسفانه نظارت‌ها و موضوعات فنی در ساخت و سازها رعایت نمی‌شود که به همین منظور درصدد هستیم برای افزایش کیفیت ساخت و سازها اقدامات لازم را انجام داده و مشکلات موجود در این زمینه را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: پیشرفت‌های خوبی در ساخت و سازها ادامه دارد که درصدد هستیم طراحی و اجرای این برنامه‌ها را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

کد خبر: ۷۹٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha