۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی احیا شده است
سخنگوی قوه قضاییه:

بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی احیا شده است

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دوره تحول قوه قضاییه (حدود دو سال) گذشته، بیش از دو هزار واحد تولیدی و صنعتی با پیگیری قوه احیا شده است.

به گزارش بازار، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سوال که در طول یک سال گذشته در نتیجه اقدامات قوه قضاییه چه تعداد کارخانه‌ها احیا و چه تعداد کارگر به اشغال بازگشته اند، افزود: خدا را شکر چه در سفرهای استانی و چه غیراستانی مبنا و سیاست راهبردی ما و ریاست قوه قضاییه احیا و حمایت از کارخانه‌ها و صنایع تولیدی است و چه کارخانه‌ها و صنایعی که مشکلات حقوقی و قضایی دارند مورد حمایت قرار گرفتند و در سفرهای استانی نیز یک برنامه محوری مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: در سال ۹۹ برابر جمع بندی‌های صورت گرفته جمعا هزار و دو واحد تولیدی که برخی از آن‌ها تعطیل شده بودند و برخی نیز در معرض تعطیلی بودند با اقدامات قضایی و حمایت‌های قضایی احیا شدند و یا فعالیت آن‌ها تداوم پیدا کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: با ۹۹۰ موردی که پیش از این احیا شده بود در مجموع بیش از دو هزار واحد تولیدی و صنعتی در دوره تحول با پیگیری‌های قوه قضاییه احیا شده اند.

وی گفت:‌ همه این کارها در سالی که شعارش تولید اشتغال بوده صورت گرفته و ما سربازان اجابت از امر مبارک رهبری هستیم.

اسماعیلی ادامه داد:‌ در بخش اشتغال نیز وقتی حدود دو هزار واحد احیا می‌شود مسلما ده‌ها هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و یا از بیکاری آن‌ها جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۷۹٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha